Eskerrik asko nire bloga bisitatzeagatik. Zuen gustokoa izatea espero dut!

2010-05-28

Webquesta

Aurreko sarrera batean esan nuen bezala, naturaz gozatzeko baliabide bat emango dut gaur. Metodo hau webquest deitzen da. Irakasleari galdetu ondoren, klasean honi buruzko power point bat aurkeztu zigun eta interneten aurkitzeko baliabideak eskaini zizkigun.
Zertarako balio dute webquestak?Zer dira? Ba jarduera hezitzaileak dira interneten bidez egiten direnak, hau da, teknologia berriak erabiliz. Era honetan, metodología berri bat erabiltzen dugu non irakasleak galdera batzuk planteatzen dituen eta aurretiaz aukeratutako baliabideetan ikasleak informazioa bilatzen duen. Taldean eta elkarlaguntzan oinarritzen da.
Hortaz, natur zientziei buruzko webquest bat aurkitu dut. Hemen usten dizuet lotura ikusi nahi baduzue.

No hay comentarios:

Publicar un comentario